середу, 11 квітня 2018 р.

«Я не знаю іншої краси окрім здоров’я» - казав великий Гейне.

Запрошуємо молодих, завзятих, сповнених сил та енергії людей завітати на наше молодіжне свято краси і здоров’я: «Бути здоровим модно і престижно!, яке ми проводимо при підтримці управління молоді та спорту і маємо намір довести, що краса та здоров’я неподільні, а піклування про себе – це важливо, весело та захоплююче!
Краса залежить від того, як ми піклуємося про своє фізичне та психологічне здоров’я. Позитивні емоції в поєднанні з фізичною активністю допомагають подовжити молодість та красу. Добре,  міцне  здоровя  -  головна  умова  повноцінного  життя.

Що ви знаєте про здоров`я і про те, як треба підтримувати себе у гарній формі? Пропонуємо вам з`ясувати це, прийнявши участь у нашій зустрічі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!