середу, 14 серпня 2013 р.

В бібліотеці діє "Школа здоров'я"

Лікар Анатолій Недашківський говорить: "Ми всі хочемо простого і швидкого способу одужання, стати здоровими і молодими, але для цього потрібно працювати над собою". Способи заохочення до свого здоров'я можуть бути різні.
В читальному залі бібліотеки почала працювати "Школа здоров'я лікаря Недашківського". Анатолій Недашківський - лікар з лікувально-оздоровчої фізкультури, відповідаючи на запитання: - Скільки відсотків людей зараз потребує лікувальної фізкультури? - говорить - Сто. Лікар вбачає в лікувально-оздоровчій фізкультурі ефективний засіб для порятунку здоров'я, для відновлення нормального стану людини у сенсі і її фізичного функціонування і душевної рівноваги. Приємо те, що люди починають розуміти актуальність лікувально-оздоровчої медицини.
Заняття мають різну і цікаву тематику. Наприклад: "Відновлення зору. Лікувальні та оздоровчі гімнастики"

 
Анатолій Ілліч вважає, що передчасному старінню організму можна зарадити.
З цією метою він радить познайомитись з книгою Томаса Ханна "Искусство не стареть. Как вернуть гибкость и здоровье" (старий переклад) чи "Соматика. Пробуждение контроля ума над движением, гибкостью и здоровьем"(новий переклад).
На одне із занять лікар запросив свого колегу Бориса Скачка,
відомого в Україні лікаря, дієтолога, реабілітолога, фітотерапевта в 7 поколінні, автора і розробника фітопрепаратів системної дії "Формула здоров'я лікаря Скачко", автора книг:
Скачко Б.Г. "Что делать, если у Вас есть печень". - Киев: Сказка, 2011. - 211 с. Тираж 2 000 экз.
Скачко Б.Г. "Как выжить в летнюю жару" (2 часть). - Киев, Библиотечка "Зеленой планеты", №7 (55), июль 2011, - 24 с. Тираж 7300 экз.
Скачко Б.Г. "Як вижити в літню спеку" (2 частина). - Київ, Бібліотечка "Зеленої планети", №6 (54), липень 2011, - 24 с. Тираж 7300 экз.
Скачко Б.Г. "Как выжить в летнюю жару" (1 часть). - Киев, Библиотечка "Зеленой планеты", №6 (54), июнь 2011, - 24 с. Тираж 8180 экз.
Скачко Б.Г. "Як вижити в літню спеку" (1 частина). - Київ, Бібліотечка "Зеленої планети", №6 (54), червень 2011, - 24 с. Тираж 8180 экз.
Скачко Б.Г. "Профилактика и лечение гриппа и осложнений после вирусной инфекции" (2 часть). - Киев, Библиотечка "Зеленой планеты", №3 (51), март 2011, - 24 с. Тираж 7880 экз. та інших.
Борис Глібович провів лекцію, відповідав на численні запитання, за що ми йому дуже вдячні.
Запрошуємо до нас всіх, кому не байдуже власне здоров'я і будьте здорові.

4 коментарі:

  1. Які в вашій "Школі здоров'я" чудові викладачі і цікаві теми! Дуже хочеться в ній навчатися, тим більше,що здоров'я - завжди важливо.

    ВідповістиВидалити
  2. Так, теми занять дійсно корисні. Іще мені дуже імпонує те, що на заняттях дуже дружелюбна, тепла атмосфера. Лікар уважний до кожного слухача, до кожного запитання, дає практичні поради.

    ВідповістиВидалити
  3. Здоров'я ваших читачів у "надійних" руках. Молодці.

    ВідповістиВидалити

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!