середу, 26 серпня 2015 р.

Боже, Україну, збережи

До Дня незалежності України в арт-галереї нашої бібліотеки відкрилася виставка творчих робіт майстрині вишивкового мистецтва Наталії Шоботенко. Пані Наталя живе в Малинівці. Вона чудова господиня, дбайлива мама, виховує маленького синочка.  А ще дуже любить книги, пробує писати вірші, активна читачка та учасниця масових заходів Малинівської сільської бібліотеки.  Вишиває пані Наталя здебільшого бісером, теми різні, переважають картини української та духовної тематики. Дуже цікаві вишиті бісером рушники.

Запрошуємо і вас долучитись до прекрасного та переглянути роботи майстрині.


На бібліотечних заходах у Малинівській сільській бібліотеці.


А ось як пише про себе сама пані Наталя:
Рушникове життя.

       В одній із старовинних легенд говориться: «Коли на світ зявляється дитина, на небі зірочка загоряється. Бог розгортає велику книгу життя і наділяє людину подарунками і талантами».

        Отак і про мою появу на цьому світі сповістила вечірня зірочка на небі. На білий світ матінка мене породила, чудову новину для рідних сповістила, назвала Наталочкою. Не наділив мене Бог талантом співати, подарував мені Бог уміння вишивати.

       Мамина донечка швидко зростала, горечка не знала. Дитинство швидко промайнуло, шкільна пора також. Стала я випускницею. Тієї памятної днини подарувала мені матінка рушник і наказала берегти й цінувати: «Бережи, доню, цей рушник. Його прабабця вишивала.    Прожив він не одне життя  і долю нашу по цей час оберігає».

       Вся моя рідня вишиває. Цей рушник передавався з покоління в покоління. Прабабуся – бабусі, бабуся – мамі, мама – мені. Тепер і я маю передати цей рушник у майбутнє.

       Мені вже 36 років минає, вишила не одне полотно та рушників у два кольори. Вийшла заміж, синочка народила. На щастя, на долю і йому рушник вишиваю, але той згорточок  старого полотна, на якому родинне життя вишите, бережу понад усе. Бо вірю, що передам у надійні руки сина. І понесе він далі наше рушникове життя.

Дякуємо, пані Наталі, за красу, яку вона щедро дарує людям. 
З роси, і води, Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!