вівторок, 7 квітня 2020 р.

Здоровим бути - класно!


 Головним скарбом життя є здоров'я,  і щоб його зберегти, потрібно багато знати. Авіценна.
Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня. Дата святкування Всесвітнього дня здоров'я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Профілактика та увага до нашого власного здоров'я - є основною метою проведення в цей день акцій та заходів.
Багато з нас вважає: "Буде здоров'я - решта все, додасться". І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров'я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Чи будемо ми здорові, значною мірою залежить від нас.
Завдання бібліотеки - надати своїм користувачам інформацію про здоровий спосіб життя, про наслідки шкідливих звичок, щоб здоров'я, особливо молоді залишилося міцним на все їх подальше життя. З цією метою у бібліотеці був підготовлений інформаційний буклет.

Бажаємо всім міцного здоров'я.
Бережіть, зміцнюйте його.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!