середа, 11 серпня 2021 р.

Бібліотека в соціальних мережах

 Для бібліотек соціальні мережі являються одним і з центрів діалогу з користувачами. Тому на сьогоднішньому тренінгу «Бібліотека в соціальних мережах: поради та секрети» ми з сільськими колегами познайомились з результатами дослідження інтернет-аудиторії, новими трендами в розміщенні фото-, відео- і текстового контенту, дослухались до порад, як привернути увагу інтернет-користувачів до Фейсбук-сторінок бібліотек, зробити їх більш привабливими і змістовними, збільшити охоплення аудиторії.

Поділилася лайфхаками щодо особливостей онлайн-взаємодії з аудиторією, управління репутацією тощо. В ході практикуму учасники отримали знання зі специфіки написання публікацій для різних соціальних груп, визначили дні і години активності інтернет-користувачів.

Особливу зацікавленість учасників викликало обговорення значення модерних слів: «шеринг», «юзерінг», «фідбек», «хейтерінг», «тролінг», «спойлерінг» тощо.

Тренінг був цікавим і продуктивним, адже ці знання необхідні бібліотекарям, які використовують соціальні мережі для позиціонування бібліотек в інтернет-середовищі, популяризації ресурсів і послуг. 



  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!