Поділилася лайфхаками
щодо особливостей онлайн-взаємодії з аудиторією, управління репутацією тощо. В
ході практикуму учасники отримали
знання зі специфіки написання публікацій для різних соціальних груп, визначили
дні і години активності інтернет-користувачів.
Особливу зацікавленість учасників викликало обговорення
значення модерних слів: «шеринг», «юзерінг», «фідбек», «хейтерінг», «тролінг»,
«спойлерінг» тощо.
Тренінг був цікавим і продуктивним, адже ці знання
необхідні бібліотекарям, які використовують соціальні мережі для позиціонування
бібліотек в інтернет-середовищі, популяризації ресурсів і послуг.


Немає коментарів:
Дописати коментар
Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!