середа, 29 березня 2017 р.

Книга там, де молодь

На думку наших бібліотекарів, читацьку діяльність можна розглядати як творчість життя. Мало хто не хоче бути успішним, здатним до творчої діяльності й серйозних здійснень. Щоб розбудити бажання читати, і не просто читати , а читати гарні книги, в рамках Тижня юнацької книги працівники нашої бібліотеки презентували старшокласникам школи-ліцею №1 нові надходження до фонду бібліотеки «Знай. Мрій. Читай.», в ході якої здійснили анкетування «Який ти читач?».

Бібліотекарі намагалися збільшити особистісну впевненість читачів, навчити їх отримувати задоволення від читання, прищеплювати бажання читати постійно і систематично.







 
















Знайомство з новими книгами сучасних авторів підготувала завідувачка відділом комплектування ЦРБ Ніна Лисенко. Презентація дуже зацікавили молодь. Юні читачі разом з бібліотекарем залюбки поринули в захоплюючий світ книги.
 



Після знайомства з новими книгами школярі з задоволенням заповнили анкети «Який ти читач?», яку підготувала завідувачка відділом обслуговування ЦРБ Людмила Матяш. Кожному хотілось бути гарним читачем.






















АНКЕТА

«Який ти читач?»

Юний друже!
Ти вже знаєш, що читання – це вікно у світ природи, людей, твій власний. Яким воно буде – прозорим чи тьмяним, що побачиш ти крізь нього, залежить від уміння читати. Який ти читач? Роздуми над запитаннями анкети допоможуть зрозуміти це. Вибери один варіант відповіді.

1.        Книга для тебе – це:
           а) джерело інформації;
           б) джерело насолоди;
           в) засіб «утечі» від реальності.
2.        Ти читаєш, тому що:
          а) для саморозвитку;
           б) прагнеш похвали (визнання, гарної оцінки);
           в) любиш читати.
3.        Ти обираєш книгу:
          а) заздалегідь плануючи, що читатимеш;
           б) залежно від настрою;
           в) яка потрапить до рук.
4.        Для тебе в художньому творі головне:
          а) характери героїв;
           б) тема;
           в) сюжет.
5.        Читаючи книгу, ти звертаєш увагу на пейзажі, ліричні відступи:
           а) ніколи;
           б) іноді;
           в) завжди.
6.        Ти помічаєш у процесі читання особливості мови, стилю:
          а) завжди;
           б) іноді;
           в) ніколи.
7.        Ти одержуєш  насолоду від читання:
          а) завжди;
           б) іноді;
           в) ніколи.
8.        Під час читання ти намагаєшся зрозуміти вчинки, думки, почуття героя:
           а) іноді;
           б) завжди;
           в) ніколи.
9.         Ти намагаєшся передбачити розвиток подій у творі:
            а) ніколи;
            б) завжди;
            в) іноді.
10.     Оцінюючи книгу, ти спираєшся насамперед на власні думки й почуття:
             а) завжди;
             б) іноді;
             в) ніколи.
11.      Ти задумуєшся над смислом прочитаного:
             а) завжди;
             б) іноді;
             в) ніколи.
12.      Ти відслідковуєш зміни у власному читацькому розвитку:
            а) постійно;
            б) іноді задумуюсь над цим;
            в) не вважаю за потрібне.

                                                         Мене звати_____________________



Висновки заходу визначили такі:

«Читай, щоб жити цікаво»,

«Відчуй радість читання»,

«Читай, поки молодий»,

«Книга там, де молодь»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!