четвер, 29 червня 2023 р.

Велоквест «Моя держава. Моя Конституція. Моя громада»

 Центральна публічна бібліотека імені Василя Скуратівського долучилася до велоквесту «#Моя держава #Моя Конституція #Моя громада» з нагоди Дня Конституції.

Відвідавши попередні локації в Малинській міській дитячій бібліотеці, центрі культури і дозвілля, міському краєзнавчому музеї, учасники велоквесту завітали до нашої бібліотеки. Вони охоче взяли участь в екскурсії по «Василевій світлиці», щоб краще познайомитися з видатною особистістю, чиє ім’я носить наша бібліотека. А потім всі разом взяли участь в літературно-історичному марафоні «Конституція — оберіг нашої державності».

 

 Молоде покоління є майбутнім України, їм її розбудовувати після Перемоги, їм втілювати в життя свої мрії. Тому діти сьогодні мали гарну нагоду поділитися своїми мріями: на жовто-блакитних сердечках кожен записав свою мрію і прикріпив її на карті України. Вийшла одна велика мрія, яка обов’язково збудеться. А гарантом цьому — наша Конституція.








 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!