четвер, 15 лютого 2024 р.

Ментальне здоров’я. Що необхідно знати?

 Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як», ініційована Оленою Зеленською, має на меті допомогти українцям знайти джерело сили. Джерело внутрішнє, в собі на рівні усвідомлення й визнання власного психічного стану та хоча б приблизної оцінки ступеня його кризовості. Піклування про ментальне здоров’я має стати звичною відповідальність кожного.

З метою роз’яснення та популяризації ментального здоров’я в ЦПБ ім. В. Скуратівського презентованого виставку-адвайзер «Ментальне здоров’я. Що необхідно знати?»





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Серія книжок з психології в рубриці виставки «Мій психологічний стан сьогодні» допоможе в якійсь мірі впорядкувати ваше ментальне здоров’я. І ви отримуєте відповіді на питання, які вас турбують:

- як допомогти впоратися з емоціями;

- як допомогти бути стійкішим;

- що робити якщо нічого не хочеться;

- як допомогти близьким впоратися зі стресом;

- як зупинити паніку;

- тощо.

А це в свою чергу дасть змогу, хоча б частково відслідкувати самому який ваш психологічний стан сьогодні, що потрібно знати щоб його поліпшити.

В цьому допоможе підбірка художньої літератури «Бібліотерапія. Лікування читанням». Коло допомоги включатиме в себе книги, які допоможуть пізнати себе, прийняти себе та допомогти собі.

А ще кожен з охочих користувачів може взяти участь у тестуванні на добре самопочуття, тривожність та оцінити свій емоційний стан, скориставшись тестом «Скажи чесно, ти як?».

 





Тож запрошуємо до читання цікавої та корисної літератури, яка дасть поради як піклуватись про ментальне здоров’я – своє та людей поруч.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!